21/7/09

Lectures d'estiu

Aquesta nit he finalitzat la lectura d' El meu amor Sputnik, la segona novel·la que acabo de Murakami, després de l’intent fallit amb Kafka a la platja.
La lectura m’ha deixat orfe. M’he quedat amb aquella sensació de buidor que t’acompanya després d’un bon llibre. No sé què he de llegir aquesta nit, encara que us confesso que en un parell d’hores li trobaré algun substitut.
Les lectures d’estiu m’apassionen. Són aquells llibres que m’he anat comprant al llarg de l’any i que s’han quedat en un racó de l’estudi a l’espera del temps que em manca durant el curs, atrafegada amb treballs per la Universitat i la feina.
Ara, més relaxada, puc gaudir i devorar llibres. Aquest estiu ja he acabat la trilogia d’en Larsson, també m’he submergit en la novel·la negra d’en Mankel i he aprofundit en la descoberta de la ment de Murakami. Sense deixar de banda les obres de Louann o Stegner.