20/7/09

Guies de viatge

Acabo de posar la guia d’Itàlia damunt la tauleta de nit. La darrera vegada que la varem utilitzar va ser per any nou, quan varem anar fins a Sardenya per descobrir l’Alguer.
Encara que us he de confessar que el voluminós llibre mai agafa pols. M’agrada, de tant en tant, obrir-lo, mirar-lo, tafanejar-lo i acte seguit tancar els ulls per a somiar. I és que tinc totes les guies de viatges dels països on hem anat a la nostra habitació. Des del llit les puc veure i llegir els noms dels països escrits al seu llom. Així em resulta més fàcil somiar.
Viatjar ens encanta, és la nostra passió. De petita no vaig viatjar arreu del món. Tampoc vaig fer grans vacances a fora de casa i el primer cop que vaig pujar en un avió va ser quan l’Ivan i jo ens en varem anar fins a Paris, de viatge de noces.
Durant els darrers anys, però, viatjar ha estat la nostra passió. Descobrir monuments, tocar-los, viure els paisatges, compartir-los amb les nostres filles i sobretot, encomanar-los la passió per la descoberta d’altres cultures, llengües, maneres de fer, gastronomies... I em sembla que l’objectiu s’ha aconseguit.
Enguany retornem a Itàlia. Mantova –una ciutat al sud de Verona- serà el nostre centre d’operacions, encara que l’agenda ja està farcida de cites i l’experiència d’Il Palio de Siena n’és l’estrella.
Comença el compte enrere!

1 comentari:

Teresa Ulldemolins Aguadé ha dit...

Celebro moltíssim aquesta reempresa del teu blog. El seguiré perquè el que tu dius i com ho dius és fantàstic.
Una abraçada!