25/8/12

Carpeta de vacances



M'agrada obrir la carpeta on hi tinc guardades les fotografies de les vacances. 
Tanco els ulls i gairebé em dóna la sensació que torno a viure, amb major intensitat, els moments que se't queden guardats a la retina o bé que la càmera ha immortalitzat per sempre.



Algunes imatges estan associades a una BSO. Aquesta, per exemple, sona a Madama Buterffly. Obviaré els mosquits. I em quedo amb l'òpera. La primera a la Torre dil Lago. Esperem que no sigui la última.


Una bona taula. Una excel·lent companyia... què més són les vacances? Les vacances són olors, textures, sabors, plaers...


Però les vacances són també follia. Em va agradar llegir en un aparador de Siena "tradició i follia" quan parlava de Il Palio. Per a nosaltres és també pell de gallina, esclat d'emocions, plors, una gram commoció.


En definitiva, les vacances són energies per viure, per retornar, per dir: " m'agradaria tornar-te a veure". 
Espero que sigui aviat. I gràcies, moltes gràcies per haver-les pogut viure!

2 comentaris:

Dafne ha dit...

Realment el que compta és poder-les viure i gaudir amb qui més estimes, o amb qui més pots sentir a prop.
Obre i tanca, i reviu cada instant, per tal de seguir sent feliç i retrobar forces quan el cansament t'atrapi.
Baci, bella Gemma!!!

Gemma Casalé ha dit...

Gràcies Lídia,

Així ho faré :)