28/7/10

Per una nova cultura de respecte

Mai vaig conèixer al meu iaio, bé vull dir amb plena raó. Tot i això, la mare sempre m'explicava que ella compartia amb el seu pare la passió per les curses de braus. I a mi aquesta passió compartida em removia l'estòmac.

Ahir el Parlament de Catalunya va aprovar la prohibició de celebrar curses de braus a Catalunya a partir del 2012 i ho celebro. Estic orgullosa dels polítics que han sabut donar resposta a una iniciativa ciutadana i que, sobretot, han demostrat aprendre els paràmetres d'una nova cultura social respectuosa per l'entorn i els animals.

Mica en mica les coses canvien. Malgrat que sovint els ciutadans creiem que la revolució és encara massa lenta no vull perdre l'esperança de creure i sobretot somiar que el meu país serà molt millor quan les meves filles siguin grans.